niedziela, 9 lutego 2014

PODZIĘKOWANIA! THANKS! DANK! СПАСИБО! TAKK!

Moi drodzy, kochani, najwspanialsi czytelnicy na świecie :) 
Dobiliśmy prawie do 12 tysięcy wyświetleń i dziękuję Wam za to z całego mojego serca! Jesteście wspaniali. Najlepsze jest to, że czytają mnie ludzie z całego świata, naprawdę nie mam pojęcia jakim cudem, ale im też dziękuję. Dziękuje Wam wszystkim bo dzięki Wam tutaj jestem i mam nadzieję, że nasza wspólna droga dopiero się zaczęła. Kocham Was <3
BLOG JEST CZYTANY W:
Polsce
Stanach Zjednoczonych
Niemczech
Rosji
Ukrainie
Wielkiej Brytanii
Norwegii
Kanadzie
Irlandii
Indonezji

2 komentarze:

  1. To ty jesteś cudowna. Dzięki tb chcę mi się czytać. Tu było tyle emocji wylanych przeze mnie że nic tego nie pobije. Jesteś nieoceniona w tym co robisz <3/Sylwia =*

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhu ;p Aż tak? ;) jesteś sławna ^^ .Moim marzeniem jest zobaczyć to w wersji filmu ;)

    OdpowiedzUsuń